HomeХобби и стильRelated VideosMore From: MissAlex

YOU'RE WEARING YOUR JEANS WRONG! FASHION HACKS 2019

28952 ratings | 1613427 views
Hey everyone! Today's video is all about clothing hacks for the perfect fit jeans! In this I show you how to make your legs look longer, how to roll your jeans along with lots of other tips and tricks! I really hope you like this video. Please give it a thumbs up and subscribe if you do! :) X #clothinghacks #fashionhacks #hacks Video title inspired by Teachingmensfashion :) How I cut my jeans: https://www.youtube.com/watch?v=eXTfPMhGi5M SOCIAL MEDIA: ♡ Instagram: http://www.instagram.com/missalexandraax Contact me on: [email protected] This video is not sponsored. Affiliate links used. Items shown not in order: Silver western belt: N/A Similar: http://bit.ly/2S8Aexv US link: http://bit.ly/2SaPWIh Black and gold belt: http://bit.ly/2PvnBvh US link: http://bit.ly/2QNPpHy Other belts I like: 1. http://bit.ly/2Sb988X US link: http://bit.ly/2UClSlQ 2. http://bit.ly/2SgVQIg US link: http://bit.ly/2SefEM8 Ripped mom jeans (size 6): http://bit.ly/2UB60jz US link: http://bit.ly/2S18r1L Ripped knee mom jeans (w25): N/A Same without rips: http://bit.ly/2SegmJt US link: http://bit.ly/2UIgkWO Black high waisted jeans (w25): http://bit.ly/2UGj1IA US link: http://bit.ly/2S9vVSL Blue ripped knee skinny jeans (w25): : N/A Similar: http://bit.ly/2RZf0lw OR: http://bit.ly/2UxxC91 Light blue jeans worn with boots (w25): http://bit.ly/2D7IyEM OR: http://bit.ly/2D6NJET US link: http://bit.ly/2TLiftd OR: http://bit.ly/2TMydU1 Super ripped dark blue jeans (w25): http://bit.ly/2I9URDE US link: http://bit.ly/2PFwu0D Nike flyknit trainers (size 3): http://bit.ly/2wNxnND US link: http://bit.ly/2vT0Fdf Nike air force 1 trainers (size 3): http://bit.ly/2UM22op US link: http://bit.ly/2UCiqHU Black and white check shirt (size 4): : http://bit.ly/2PHtKjE US link: http://bit.ly/2PE3M09 Black suede boots: N/A Similar: http://bit.ly/2S3QI9W US link: http://bit.ly/2UysTUG Satin shirt (size 6): N/A Similar: https://bit.ly/2Quzscm US link: https://bit.ly/2P64iU3 Beige boots (size 3): http://bit.ly/2DoyA05
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (610)
@MissAlex what is your waist line's size?
Mia Chia (1 day ago)
So I just came home from school with my shirt tucked into my jeans and my jeans where up to my waist. I asked him if I looked ok and he told me I looked old. I am obese and I’m not afraid to show it but i was wondering if tucking in your shirt isn’t a thing. Turns out my parents are just old school
Gujjar Boy (1 day ago)
Studio Sumit Gujjar ki video sabse Jyada Se Jyada like
Beauty & Fashion (4 days ago)
Really nice and helpfull video. I enjoyed it alot.
Kim P. (5 days ago)
Girl ur so helpful U NEED TO BLOWUP LIKE RNNN ASAPP‼️😤❤️
Xiomy (5 days ago)
Omg your accent
Rosa Marin (6 days ago)
Idk why im watching this, I’m too lazy to put on jeans in the morning
Zack (7 days ago)
Why is everything wrong in the internet?!
Mariyam Naha (9 days ago)
Can u pls make a vedio on how to remove ance
Rehena Debbarma (10 days ago)
Ta😘😘😘😘
Rachel Clare (12 days ago)
my thighs are too big and i feel like uncomfortable wearing jeans...
sandra brito (13 days ago)
Amei as dicas 😊
Manya Agarwal (13 days ago)
The title really made me think I am even breathing wrong!
Shimllel Tumarce (13 days ago)
Are you using a British accent??
Jiro Lopez (15 days ago)
0
Diana Rose Usita (16 days ago)
Hello everyone! Please do SUBSCRIBE MY YOUTUBE CHANNEL 😂 https://www.youtube.com/channel/UCI-2Az7L-YEPjMWwUZeizTw 👈
drpallabisaikiadas das (18 days ago)
Nice vidio...
Amira Malak (18 days ago)
When I read the title I thought I'm wearing jeans in a bad way the first thing that came to my mind was jeans are not for your legs 😂😂😂💔 idk what's wrong with me
riya chaudhary (19 days ago)
My jeans never fits me....my hip are not heavy so their are always creeses.. plz hlp
Densoy ayop (20 days ago)
THIS IS SO HELPFUL THANKIES
Nicole Kucharczyk (20 days ago)
@margo.thelook 🦋 follow my insta for trendy styled looks
Juicello (23 days ago)
Personally I don't like rolling my jeans, but that might be because I'm still in my tomboy phase...
Bwenitoo🖤 (25 days ago)
Can you please do a video on"hot places jeans!"
YNT fille d'une île (26 days ago)
ur vids are so lit tho P.S. do show some love to my channel guys if you have some time thank you <3
Iffat Iqbal (26 days ago)
Alex ,what's you're height?
It's me (26 days ago)
These are very common hacks, I mean, everyone knows them! Why did I wasted 5 minutes of my life to watch that?
Bernisha Lindsey (27 days ago)
She cute blonde hair wavy
werard gay (27 days ago)
U SHOULD WEAR UR JEANS ON UR HEAD!!2!!!2!!4!!!!
Granny Beth (28 days ago)
Could you make a video about how to fucking die? Thanks😄💓
Alison Gerow (30 days ago)
I don't own any belts
Audree Smith (1 month ago)
Why do you look good in everything? You’re soo pretty♥️
Tickle star (1 month ago)
How to style high waist jeans
Kim evenhoek (1 month ago)
WHAT IS YOUR SHOE SIZE
Susan Davis (1 month ago)
What about extremely scrawny girls?
Tadeusz Kolarz (1 month ago)
Fajne
S u n f l o w e r (1 month ago)
*The thing that everyone know,but some people think they are the only one*
Anna Nellis (1 month ago)
I normally wear my pants tucked in
m.a. p. (1 month ago)
I didnt know you could wear it wrong.
Lupe C (1 month ago)
Thank u for explaining leg rolling
Lupe C (1 month ago)
Thank u belt adds personality and thank u 👍 vid
Karlo Saić (1 month ago)
Very nice video aa jeans its very nice :D
Csalamádé (1 month ago)
I have very long and thin legs and i cant find jeans that fit me :( They always look baggy or are too short at the ankles.
Zama RSA (1 month ago)
Tittle: You're wearing your jeans wrong. Intro: Hey there's obviously no right or wrong way to wear jeans. WTF?
Beatriz Amorim (5 days ago)
Lol right
Immortal Firefly06 (8 days ago)
lol
O V (1 month ago)
LOL
Abby Molabola (1 month ago)
Great ❤ love this vid 😊
Ruxandra Maria (1 month ago)
Love your videos 👍 Would appreciate for your support to my channel
Chandka Ruhini (1 month ago)
I scared to wear jeans m 5'2"..😂🤣I think I will look very short ..😭
Chandka Ruhini (1 month ago)
+Abby Molabola thanks
Abby Molabola (1 month ago)
If you wear high waist and tuck in shirt it's surely you look like tall 😉👌🏼
rokeya rayma (1 month ago)
Any small youtubers wanna help a sister out¿😚💗
Clyf Nella (1 month ago)
*HIGH UHH*
heidi faulk (1 month ago)
Why every pair of jeans she owns have holes in em
Farman Ali (1 month ago)
Plz gift me your hill
Lisa VanDyke (1 month ago)
boi i'm tall enough lol
Kally is a cute girl (1 month ago)
Sorry But this Video has no Style.
MONICA MARIE SELVINO (1 month ago)
I AM MORE AMAZE ON HER SHOES 😂❤
keleragibbons seveikau (1 month ago)
gosh love your boots i don't have any... cause they are super expensively priced from wea I'm from 🇫🇯
Kayla McVay (1 month ago)
Thanks for you jean hacks!
Lindasrezeptewelt (1 month ago)
Nothing new...
Brilenda Beqiri (1 month ago)
With what we can were a dark blue jeans but in the last peace of jeans are beig? Please hurry up because yesterday it's my sister dirthday.
tt_ap xoxo. (1 month ago)
omg i love they way she says figure 😭 aww
Csenge Horváth (1 month ago)
I fell in Love with your boots😍
Aasa aaStha (1 month ago)
Those nike shoes😍😍
taylor poss (1 month ago)
Where did you get the patterned blanket that's sitting on the end of your bed??
Malwina Czarnecka (1 month ago)
Great video! From where do you have your black t-shirt? It's amazing:)
Hitix V (1 month ago)
Love all those Jeans! They look as stunning as you Alex! ❤️👌🏻
GJD la_ribelle (1 month ago)
Ciao ragazzi :) ho caricato il mio primissimo video qui su YouTube. Se vi va venite a dare un'occhiata :) . Un bacino 😊
Laurence Blake (1 month ago)
Check out my new and fresh gear use code "brand30" for me and let's make shyline the next new hip thing https://www.e11brands.com/pages/shyline
Eloise Farrell (1 month ago)
Great video! I didn't know about folding the leg of your jeans when rolling them up if they are slightly baggy, great tip that I will definitely use now haha! X
Vendy. V (1 month ago)
I hate jeans cuz I always forget to zip my pants
Right capacity channel (1 month ago)
https://tinyurl.com/y6goe5dj JUST 9.99$ BUY NOW
Seksi Wellness (1 month ago)
You are all so less creative... I feel like buying the same clothes since 1974 sorry 😩😩😩
K Backen (1 month ago)
LOVE all your vids so much and I don't say that easily! However, if you read this, one tip is to find different background music. You, your information, length of video, and tempo is excellent but the music doesnt fit somehow
Andre Mecklenburg (1 month ago)
Oh yes you insperate me! Ohhh i´m in Love!!! ;)
Nyakum Mukami (1 month ago)
I love your shoe😂😂
AC Maeve (1 month ago)
OMG!! I wish i would have seen this video yesterday! I wanted to show my new Guess booties off yesterday with my outfit so i rolled them - cause I like that look too - but the jeans i had on yesterday were along the lines of boot cut and that folding over tip would have MADE my outfit yesterday!! I ended up unrolling them cause it didn't look right. Lol. #NowIKnow Thanks! 😍💯
theo (1 month ago)
2:26 where you bought them?
Jesse campbell (2 months ago)
What if I like my legs short?
moq star (2 months ago)
What is the intro song called?
Ana Maria Ramos (2 months ago)
damn ur so pretty umm... like VICTORIA SECRET MODEL WHO
Kara BADBOY345 (2 months ago)
You hair 🤯👌👌👌💋
Ur Mum (2 months ago)
How do you stop your jeans from bagging in the crotch?
Ishani Banerjee (2 months ago)
But what if you're fat? Please give some suggestions for us too
antisty (2 months ago)
I’m really tall so I struggle with this too
PRINCESS K-POP ADDICT (2 months ago)
How do i do those when i am fat
iamaKingTANfan (2 months ago)
That accent is cute ⤴️⤴️⤴️
lyric pain (2 months ago)
I wanna look cute not like the 70s threw up all over me
BlueTie sky (2 months ago)
Where do you get your jeans ?? They are so cute
Aditi malik (2 months ago)
Which jeans is perfect for tall girls?
Sandra Velasco (2 months ago)
I always love a high waisted jeans . The problem I have with most jeans is that they start to get too short in the leg portion when I wash them. But I love jeans lol😊
Amber Hutchins (2 months ago)
Thanks for the tips! I think it's kinda funny that the one tip where you folded over your hem then rolled them up- we did that when I was in middle school! We called it tight-rolling then... in the late 80's. I can't believe that it's popular again!😁
Lisa Carr (2 months ago)
I just hate jeans cuz there so uncomfortable
rabiaa douhmade (2 months ago)
So what if you can't find apair of jeans that fits you? I buy the skinniest pair I can find and still they look slight bigger than my body, the never fit tightly. I'm not that skinny though. I'm just slim. How can I find a pair gay works??
Fareeha Iram (2 months ago)
Does that pockets trick really work coz hell I want to try it!!!
Khadija Butt (2 months ago)
Plz tell me what to do if jeans is too lose How to make it tight & fix in right position
Sakshi Sharma (2 months ago)
What if someone don't have bum either 😢😢
Florina Bobeş (2 months ago)
you have a very beautiful body 😀
A Person (2 months ago)
I’ve never had to long jeans my legs are so long I’ve never had a pair that actually fit
makayla caldwell (2 months ago)
my highwaisted jeans always feel too short at the leg but too long at the waist but they fit perfectly everywhere
Lilyyy Cisneros (2 months ago)
My body goals 😻😻
A.D. B (2 months ago)
Not every woman is short like you
dårk sóül (2 months ago)
Lol my jeans always short cause I am tall ....i always get prblm when it comes to buy my jeans 😂😂😂
Adeyinka van herley Eloy (2 months ago)
I love this video, congratulations

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.